Ринок шоколадних батончиків в Україні доволі різноманітний. І для того, щоб пробитися крізь шум, треба постаратись. Тож основний акцент у медіа кампанії зробили на діджитальних відеоінструментах, які не можна пропустити — це дозволило донести ключові меседжі до аудиторії в повному обсязі.
Саме тут у гру вступають і рекламні можливості Digital TV Vidzone, бо:
- Додавання digital TV реклами в цьому кейсі дозволило охопити тих споживачів, хто у традиційних диджитал каналах, а саме в YouTube, недосяжний через використання Premium підписки — у різних вікових групах таких людей до 25% за даними IAB Ukraine.
- Також кампанія зосередилися на два міста: Київ та Харків — магія вузького геотаргетингу digital TV в дії!
- І рекламні блоки на цифровому телебаченні не можна пропустити через відсутність кнопки SKIP.
У результаті рекламної кампанії колегам з Promodo вдалося підняти знання бренду Choco Shocks на +15 в.п. 👌🏻
Детальніше про кейс читайте за посиланням.