post-thumbnail
Sep 04, 2025

Як додавання digital TV у медіаспліт впливає на охоплення і впізнаваність бренду?

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Ринок шоколадних батончиків в Україні доволі різноманітний. І для того, щоб пробитися крізь шум, треба постаратись. Тож основний акцент у медіа кампанії зробили на діджитальних відеоінструментах, які не можна пропустити — це дозволило донести ключові меседжі до аудиторії в повному обсязі.

Саме тут у гру вступають і рекламні можливості Digital TV Vidzone, бо:

  • Додавання digital TV реклами в цьому кейсі дозволило охопити тих споживачів, хто у традиційних диджитал каналах, а саме в YouTube, недосяжний через використання Premium підписки — у різних вікових групах таких людей до 25% за даними IAB Ukraine.
  • Також кампанія зосередилися на два міста: Київ та Харків — магія вузького геотаргетингу digital TV в дії!
  • І рекламні блоки на цифровому телебаченні не можна пропустити через відсутність кнопки SKIP.

У результаті рекламної кампанії колегам з Promodo вдалося підняти знання бренду Choco Shocks на +15 в.п. 👌🏻 

Детальніше про кейс читайте за посиланням.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

September 04, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More
September 04, 2025

Vidzone та новий гравець на ринку б...

Vidzone постійно розширює перелік платформ, із якими співпрацює, для збільшення охоплення ЦА для рекламодавців. Однією з таких пла...

Read More