post-thumbnail
Aug 21, 2025

Як і де українці дивляться відео сьогодні?

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Україна рухається в унісон зі світовими тенденціями: очікується, що дохід на ринку OTT досягне у 2025 році $163 млн, а у 2030-му – $216 млн з середньорічним темпом зростання 5,8%. Цю тенденцію на національному ринку підтверджує дослідження MixDigital: 60% опитаних використовують OTT‑підключення.

image 1

Megogo, Sweet TV, Київстар ТБ, Netflix та YouTV — найпопулярніші платформи серед українців.

image 2

Великий екран є головним (61%), а мобайл і десктоп займають частку 24% та 15% відповідно.

image

Фільми та серіали — найпопулярніший вид контенту, далі йдуть: тематичні канали, новини, спортивні трансляції. 

50% вказали, що споживають ОТТ-контент щодня, а 30% — 2-4 рази в тиждень. Час перегляду для 38% — 2-3 години, для 34% — 1-2 години, 24% — понад 3 години, і лише 4% знаходяться перед екранами до 1 години.

78% опитаних українців вже користуються платними підписками на стрімінгові сервіси, що означає готовність суспільства платити за контент, навіть в умовах існування піратських сайтів.

image 4
image 3

Чимало брендів вже додають ОТТ-платформи до медіаміксу. Його переваги — точний таргетинг, персоналізація та вимірюваність — роблять великий екран ефективним доповненням або альтернативою лінійному ТБ. А ще ОТТ охоплює унікальну аудиторію, яка споживає контент на великому екрані, але не цікавиться традиційним телебаченням — передусім молодь.

Більше про дослідження дізнавайтеся за посиланням.

По темі:

OTT

Vidzone

Новини

You may also be interested

August 21, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
August 21, 2025

Vidzone та новий гравець на ринку б...

Vidzone постійно розширює перелік платформ, із якими співпрацює, для збільшення охоплення ЦА для рекламодавців. Однією з таких пла...

Read More