Олена Харитоненко, CEO DyvyTV: «Vidzone забезпечує нам інфраструктуру для роботи з рекламними кампаніями від сегментації аудиторії за соціально-демографічними параметрами до контролю частоти показів і вимірювання реального охоплення. І це гарантує стабільний дохід, який ми інвестуємо у розвиток контентної бібліотеки. У результаті глядач отримує легальний і якісний продукт без витрат, рекламодавець — доступ до нової активної аудиторії, платформа — ресурс для зростання, а творці контенту — роялті з переглядів».
З квітня сервіс набирає обертів, у червні було розгорнуто digital-кампанію на залучення додаткової аудиторії, а в серпні — всеукраїнську outdoor-кампанію з охопленням ключових міст. Серед рекламних креативів — меседжі про легальність, простоту доступу та нові кіно-канали.
Євген Левченко, CEO Vidzone: «Модель безкоштовного легального ТБ на кшталт Pluto TV чи Rakuten TV — це той сегмент, який стрімко зростає у світі й починає формуватися в Україні. DyvyTV — амбітний гравець у цій ніші. Ми вже бачимо гарну динаміку старту: до кінця року очікуємо, що понад 50 тисяч пристроїв щотижня споживатимуть контент на платформі. Це новий ресурс медіаохоплення, який раніше просто не існував на ринку. Це відкриває для рекламодавців можливість працювати з новою активною аудиторією, що не користується платними сервісами, але активно споживає відео».