📡 ОТТ — уже масовий канал. І він не дублює ТБ
50% охоплення рекламних кампаній ОТТ є унікальним до традиційного ТБ.
🏠 Vidzone охоплює 3,4 млн домогосподарств щомісяця
• Це 8+ млн унікальних глядачів щомісяця
• Міста 50 тис+, ядро — 24–45 років
🕓 Новий підхід до ротацій реклами
Vidzone адаптував логіку відкрутки під реальне телеспоживання:
• Старт кампаній — з 6:00
• Підсилення в прайм-тайм (коеф. 1,55)
• Менше показів уночі (коеф. 0,5)
Це дозволяє показувати рекламу тоді, коли її дійсно дивляться.
📈 Платна підписка = якісна аудиторія
До 75% користувачів мають платну підписку — отже, це мотивована, преміальна аудиторія.
📺 Vidzone — це інтелектуальне розміщення по гео, типу пристрою, історії переглядів, поведінковим даним. Саме тому наш інвентар вже сьогодні проходить аудит медіаагентств.