post-thumbnail
Dec 31, 2024

Рекламний стрибок Digital TV Vidzone у 2024 році

2024 рік став ключовим для Vidzone: платформа відзначила значне зростання рекламодавців, які використовують Digital TV для просування своїх продуктів. Загалом, у 2024 році на Vidzone розмістили рекламу 113 рекламодавців з 277 продуктами, що більше ніж удвічі перевищує показники 2023 року (53 рекламодавці).

Кампанії охопили бренди з 27 категорій і 65 підкатегорій. Найбільше представлено рекламних кампаній від фармацевтичних брендів та виробників продовольчих товарів, які склали 19% від загального обсягу реклами кожна.

image 8

Нові можливості для таргетування

Відзначено, що зростає попит на таргетування за поведінковими сегментами. Зокрема, бренди активно використовують можливості таргетування на конкретні аудиторії, такі як мами, що працюють, мами, що не працюють, а також групи за інтересами. Цей підхід дозволяє більш точно досягати цільову аудиторію, знижуючи витрати та підвищуючи ефективність кампаній.

Персоналізовані рекламні можливості

Однією з переваг реклами на Digital TV є можливість налаштовувати таргетинг для різних географічних регіонів, що дозволяє брендам запускати локалізовані рекламні кампанії. Зокрема, ритейлери та компанії можуть запускати рекламу, орієнтуючись на конкретні міста чи регіони.

Зростання інтересу до Digital TV

Цей рік став важливим для Vidzone, оскільки все більше брендів відчули переваги від розміщення реклами на цифрових платформах. З більш ніж 270 брендів, які вже скористались можливістю Digital TV реклами, можна впевнено говорити про тренд переходу на нові медіаформати, що забезпечують високий рівень таргетингу і результативності.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

December 31, 2024

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
December 31, 2024

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More