post-thumbnail
Jul 22, 2025

Digital TV як інструмент пошуку дохідної аудиторії: кейс співпраці із агенцією Promodo для інвестиційної компанії Inzhur

Платформи цифрового телебачення сьогодні відіграють критичну роль у медіастратегіях особливо тоді, коли завдання полягає у формуванні довіри до нових брендів серед аудиторій, які традиційно важко досягти.

Так було у випадку з рекламною кампанією інвестиційної компанії Inzhur, реалізованою агенцією Promodo. Цей клієнт є новим гравцем на ринку та формує нову нішу, а тому, потребувала не просто впізнаваності, а чіткого позиціонування серед аудиторії віком 25–44 роки.

У медіаспліті були використані соціальні мережі, банерна реклама, пошуковий трафік та традиційне ТБ.

Ключовим доповненням стала реклама на Digital TV, яка дозволила ефективно працювати з користувачами, які мають YouTube Premium та встановлений AdBlock і не можуть бути охоплені звичайними діджитальнми інструментами.

Реклама на Digital TV Vidzone забезпечила додаткове охоплення, а рекламна кампанія в цілому дала змогу підвищити знання про бренд на 10 відсоткових пунктів за п’ять місяців та триває досі.

Це вкотре доводить, що Digital TV не експериментальний рядок у медіаплані, а дієвий інструмент для реалізації маркетингової стратегії у 2025 році.
Детальніше читайте у кейсі за посиланням.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

July 22, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
July 22, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More