Так було у випадку з рекламною кампанією інвестиційної компанії Inzhur, реалізованою агенцією Promodo. Цей клієнт є новим гравцем на ринку та формує нову нішу, а тому, потребувала не просто впізнаваності, а чіткого позиціонування серед аудиторії віком 25–44 роки.
У медіаспліті були використані соціальні мережі, банерна реклама, пошуковий трафік та традиційне ТБ.
Ключовим доповненням стала реклама на Digital TV, яка дозволила ефективно працювати з користувачами, які мають YouTube Premium та встановлений AdBlock і не можуть бути охоплені звичайними діджитальнми інструментами.
Реклама на Digital TV Vidzone забезпечила додаткове охоплення, а рекламна кампанія в цілому дала змогу підвищити знання про бренд на 10 відсоткових пунктів за п’ять місяців та триває досі.
Це вкотре доводить, що Digital TV не експериментальний рядок у медіаплані, а дієвий інструмент для реалізації маркетингової стратегії у 2025 році.
Детальніше читайте у кейсі за посиланням.