Кампанії охопили бренди з 27 категорій і 65 підкатегорій. Найбільше представлено рекламних кампаній від фармацевтичних брендів та виробників продовольчих товарів, які склали 19% від загального обсягу реклами кожна.

Нові можливості для таргетування
Відзначено, що зростає попит на таргетування за поведінковими сегментами. Зокрема, бренди активно використовують можливості таргетування на конкретні аудиторії, такі як мами, що працюють, мами, що не працюють, а також групи за інтересами. Цей підхід дозволяє більш точно досягати цільову аудиторію, знижуючи витрати та підвищуючи ефективність кампаній.
Персоналізовані рекламні можливості
Однією з переваг реклами на Digital TV є можливість налаштовувати таргетинг для різних географічних регіонів, що дозволяє брендам запускати локалізовані рекламні кампанії. Зокрема, ритейлери та компанії можуть запускати рекламу, орієнтуючись на конкретні міста чи регіони.
Зростання інтересу до Digital TV
Цей рік став важливим для Vidzone, оскільки все більше брендів відчули переваги від розміщення реклами на цифрових платформах. З більш ніж 270 брендів, які вже скористались можливістю Digital TV реклами, можна впевнено говорити про тренд переходу на нові медіаформати, що забезпечують високий рівень таргетингу і результативності.