«Січень став потужним стартом року. І це тільки підтверджує, що Digital TV має значний потенціал, який продемонструє протягом поточного року», — кажуть у Vidzone.
Зокрема, за даними компанії в січні 2025 на Digital TV Vidzone стало на 40% більше рекламодавців і рекламних продуктів. Також на понад 44% зросли об’єми показів.

Крім того, компанія розширила кількість категорій і підкатегорій рекламодавців.

Новими рекламодавцями у Digital TV Vidzone у січні 2025 стали:
- Mars із брендами Snickers, Orbit;
- Polus із брендом ChocoShocks;
- Kormotech із брендом Delickcious;
- Renault;
- Ощадбанк;
- Bayer та Heel.

«Бренди поступово впроваджують Digital TV у свої маркетингові стратегії, а ми допомагаємо їм зробити це максимально ефективно, оскільки маємо відповідну експертизу та добре розуміємо, як працювати з різними цільовими аудиторіями», — зазначають у Vidzone.