post-thumbnail
Feb 06, 2025

Digital TV Vidzone: динаміка рекламних кампаній у січні 2025

У січні 2025 відносно січня 2024 на Digital TV Vidzone суттєво збільшилась кількість рекламних кампаній.

«Січень став потужним стартом року. І це тільки підтверджує, що Digital TV має значний потенціал, який продемонструє протягом поточного року», кажуть у Vidzone.

Зокрема, за даними компанії в січні 2025 на Digital TV Vidzone стало на 40% більше рекламодавців і рекламних продуктів. Також на понад 44% зросли об’єми показів.

image 8

Крім того, компанія розширила кількість категорій і підкатегорій рекламодавців.

image 10

Новими рекламодавцями у Digital TV Vidzone у січні 2025 стали:

  • Mars із брендами Snickers, Orbit;
  • Polus із брендом ChocoShocks;
  • Kormotech із брендом Delickcious;
  • Renault;
  • Ощадбанк;
  • Bayer та Heel.
image 9

«Бренди поступово впроваджують Digital TV у свої маркетингові стратегії, а ми допомагаємо їм зробити це максимально ефективно, оскільки маємо відповідну експертизу та добре розуміємо, як працювати з різними цільовими аудиторіями»,   зазначають у Vidzone.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

February 06, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
February 06, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More