Компанія Vidzone проаналізувала активність брендів за 2024 рік і рекомендує орієнтуватися на такі бенчмарки для того, щоб бути помітними в рекламному клатері/шумі на Digital TV:
- Для широких рекламних кампаній (3-4 пакети каналів) — 1,3 млн на тиждень (середній обсяг покупки брендами у 2024).
- Для таргетованих рекламних кампаній зі звуженими ЦА (1-2 пакети каналів) — рекламний шум на середній частоті 2,4-2,5 на тиждень.
При цьому, як і для інших медіа, в разі, якщо планується запуск бренду або коротка сезонна активність (наприклад кампанія до Love Season), то і обсяг показів, і частота мають бути вищими за бенчмарки, щоб прорватися крізь рекламний шум.

Також варто звертати увагу, що рекламний клатер зазвичай має і сезонність, яка залежить від багатьох факторів. Для Digital TV — це і сезонність споживання медіа, і, звісно, сезонність бізнесів рекламодавців. Традиційно менший клатер на початку року та влітку.

Орієнтуватися на клатер 2024 року можна, але пам’ятаючи, що це не чіткий прогноз, адже в українських реаліях на клатер впливали зокрема і відключення світла, і події (EURO 2024, Бокс із Усиком) та активності окремих рекламодавців.