post-thumbnail
Jan 27, 2025

Як спланувати успішну рекламну кампанію і бути поміченим в рекламному клатері на Digital TV?

Vidzone розміщує digital TV рекламу на ОТТ-платформах із серпня 2023. За півтора роки понад 280 брендів скористалися новими медіа можливостями в просуванні своїх товарів і послуг. Тепер, коли пілотні періоди завершилися, і реклама на ОТТ для багатьох рекламодавців вже стала must-have комунікаційним каналом у кожному медіаплані, постає питання: “А скільки ж треба купувати, щоб бути поміченим в рекламному клатері?”.

Компанія Vidzone проаналізувала активність брендів за 2024 рік і рекомендує орієнтуватися на такі бенчмарки для того, щоб бути помітними в рекламному клатері/шумі на Digital TV:

  • Для широких рекламних кампаній (3-4 пакети каналів) — 1,3 млн на тиждень (середній обсяг покупки брендами у 2024).
  • Для таргетованих рекламних кампаній зі звуженими ЦА (1-2 пакети каналів) — рекламний шум на середній частоті 2,4-2,5 на тиждень.

При цьому, як і для інших медіа, в разі, якщо планується запуск бренду або коротка сезонна активність (наприклад кампанія до Love Season), то і обсяг показів, і частота мають бути вищими за бенчмарки, щоб прорватися крізь рекламний шум.

image 12

Також варто звертати увагу, що рекламний клатер зазвичай має і сезонність, яка залежить від багатьох факторів. Для Digital TV — це і сезонність споживання медіа, і, звісно, сезонність бізнесів рекламодавців. Традиційно менший клатер на початку року та влітку. 

image 11

Орієнтуватися на клатер 2024 року можна, але пам’ятаючи, що це не чіткий прогноз, адже в українських реаліях на клатер впливали зокрема і відключення світла, і події (EURO 2024, Бокс із Усиком) та активності окремих рекламодавців.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

January 27, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
January 27, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More