post-thumbnail
Mar 07, 2025

Лідери галузі обговорили перспективи розвитку ОТТ на AdVision Summit

У Києві 7 березня відбулася ключова подія для українського рекламного ринку – AdVision Summit, організований компанією OMD Optimum Media Ukraine. Однією з центральних тем заходу стали можливості та переваги Over-the-Top (ОТТ) платформ у сучасному медіасередовищі. У дискусії взяли участь провідні експерти індустрії: Ігор Зайчук, Chief Commercial Officer MEGOGO, Ігор Полосьмак, заступник комерційного директора групи 1+1, керівник комерційного відділу Київстар ТБ, та Євген Левченко, СЕО Vidzone.

Учасники панельної дискусії підкреслили, що аудиторія Digital TV є доволі розподіленою між різними платформами. Глядачі надають перевагу різним сервісам – Megogo, Sweet TV та іншим менш популярним ОТТ-платформам, що дозволяє рекламодавцям отримувати унікальні охоплення на кожній з них. Завдяки цьому бренди можуть точніше налаштовувати свою рекламну стратегію та взаємодіяти із ширшим колом споживачів.

Окрему увагу спікери приділили тренду нелінійного дивлення, зокрема формату VOD (відео на запит), стрімінговим сервісам і FAST-каналам (Free Ad-Supported Streaming TV). Зазначені канали споживання контенту мають значну аудиторію, яка нерідко є недосяжною для традиційних медіаносіїв. Завдяки цьому рекламодавці можуть залучати нові сегменти споживачів та підвищувати ефективність комунікаційних кампаній.

Ще однією важливою перевагою Digital TV є ефективність рекламних блоків. Завдяки короткому формату розміщення рекламодавці можуть досягати бажаних результатів із меншими бюджетами порівняно з іншими рекламними інструментами. За словами експертів, середня частота контактів із рекламою становить 2,5 рази на тиждень, а розміщення від 100 000 показів на день в одному пакеті вже забезпечує відчутні результати.

Учасники дискусії дійшли висновку, що оптимальне медіапланування вимагає поєднання різних форматів реклами. Лише завдяки синергії традиційних каналів та цифрових інструментів бренди можуть досягти максимального охоплення та ефективності своїх рекламних кампаній.

AdVision Summit вкотре підтвердив важливість ОТТ-платформ у сучасному медіапросторі, а також їхній потенціал для розвитку рекламного ринку в Україні. Експерти зійшлися на думці, що подальше зростання та вдосконалення цифрового телебачення відкриває нові можливості для бізнесу, медіабайєрів та рекламодавців.

По темі:

OTT

Vidzone

Новини

You may also be interested

March 07, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
March 07, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More