Телевізійна індустрія переживає серйозні зміни, і нові технології все більше впливають на спосіб, яким глядачі отримують доступ до контенту. За даними нового Установчого дослідження ІТК, у 2024 році в порівнянні з 2023 роком спостерігається значне збільшення частки домогосподарств у містах з населенням 50 тисяч і більше, які дивляться телевізор через цифрові платформи, такі як IPTV, OTT та супутникове ТБ.
Якщо у 2023 році цей показник становив 41%, то в 2024 році він зріс до 48% — це зростання на 17%. Цей факт ще раз підтверджує головний тренд у телебаченні: глядачі обирають різноманіття контенту і персоналізований досвід перегляду. Вони більше не прив’язані до жорсткого розкладу телеефіру, а мають можливість самостійно обирати, що і коли дивитися. Це дає свободу перегляду в зручний час — будь то через кетчап (Catch-up TV) чи таймшифт (Time-shift TV), тобто можливість переглядати програми пізніше, коли це зручно.
Для брендів це відкриває нові можливості. Оскільки глядачі дедалі більше користуються цифровими платформами для телеперегляду, це означає, що для компаній відкривається шлях до нової медіареальності. Вони можуть долучитися до світових трендів і використовувати можливості телевізійного охоплення, при цьому маючи точний таргетинг — як це зазвичай відбувається в цифровому маркетингу. Це дозволяє брендам не тільки бути присутніми у медіапросторі, але й точно потрапляти до своєї цільової аудиторії, забезпечуючи високий рівень ефективності своїх рекламних кампаній.
Технології змінюють телерекламу, і ми допомагаємо брендам адаптуватися до цих змін. Завдяки новим можливостям, які пропонують цифрові платформи, бренди можуть створювати персоналізовані рекламні кампанії, що дозволяють не лише залучити нових споживачів, а й підтримувати їх інтерес до продукту чи послуги.