post-thumbnail
Jun 05, 2025

Який перетин ОТТ інвентарю з лінійним телебаченням?

🖥 Реклама на ОТТ в Україні — сфера блакитного океану, не всі розуміють її цінність, а ті, хто вперше спробував, надалі залишаються тут. Виступ Євгена Левченка на ІАВ Connect 2025 наштовхнув нас на ідею відповісти на найгостріші питання, які часто задають медіааудитори.

❓Отже, почнемо з першого: Який перетин ОТТ інвентарю з лінійним телебаченням? 

image 4

📈За останні роки ми спостерігаємо зростання OTT. Якщо у 2020 році частка OTT у структурі прийому телебачення складала лише 20%, то у 2024 — вже 48%. Кабель та ефір відповідно знизилися до 52%, і ця динаміка лише продовжує рухатись у бік цифрового споживання.

💡 Що цікаво: всередині цього сегменту OTT глядачі все частіше обирають не класичне ТБ, а саме “інше телебачення” (other TV), яке вже займає 66% усього перегляду в OTT-середовищі. На різних платформах ця частка може коливатись, однак основна тенденція очевидна: чим більша варіативність контенту — тим менша прив’язаність до класичного телебачення.

image 5

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

June 05, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
June 05, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More