🔹 забезпечили +45% зростання закуплених показів рекламних роликів (у порівнянні з січнем–травнем 2024)
🔹 долучили 60 нових брендів
🔹 до нас приєдналися OLX Ukraine, METRO Cash and Carry, Credit Agricole Bank, М’ясторія, Yves Rocher та інші
🔹 розпочали співпрацю з 6 новими категоріями
🔹 вийшли в ефір з 80 активними брендами лише у травні
Дякуємо нашим партнерам за довіру і продовжуємо рухати вперед ринок CTV-реклами в Україні 🌟
Повний звіт і моніторинг розміщення брендів на OTT від Vidzone, що включає дані за травень 2025, шукайте тут 👇
https://t.me/digitaltvnews/89
https://t.me/digitaltvnews/91
Jun 13, 2025
Vidzone у січні-травні 2025
Ділимося результатами роботи за січень-травень 2025:
You may also be interested
June 13, 2025
Як додавання digital TV у медіасплі...
Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.
Read More
June 13, 2025
Як і де українці дивляться відео сь...
Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.
Read More