post-thumbnail
Feb 17, 2025

Як виглядають рекламні блоки на Digital TV і скільки людей їх додивляються, не перемикаючи

Близько 5 млн людей щомісяця переглядають рекламні ролики на платформах діджитал-ТБ. Vidzone активно працює над залученням нових клієнтів та каналів контенту, а також тим, щоб всі ролики потрапляли саме для потрібної аудиторії, яка додивлятиметься їх до кінця.

На ОТТ-платформах є два основні формати розміщення реклами: у бібліотеках та ТВ-контенті.

У бібліотеках контенту реклама показується до того, як користувач почне дивитись фільм чи серіал або коли ставить відео на паузу. Зокрема pre-roll (це реклама, яка показується перед початком фільму чи серіалу) та pause banner (це реклама, яка з’являється, коли користувач ставить відео на паузу).

У телевізійному контенті це реклама, яка інтегрується в рекламні блоки під час перегляду телеканалів. Це схоже на традиційну телевізійну рекламу, але на цифрових платформах, де є можливість показувати рекламу в моменти між програмами чи серіями.

Vidzone зосереджується на розміщенні відеореклами через лінійні телевізійні канали та FAST-канали. Це дозволяє рекламодавцям досягати аудиторії, яка переглядає телевізійний контент через Smart TV чи інші пристрої для потокового відео.

Основний формат реклами, який використовує Vidzone, це інтеграція реклами в рекламні блоки під час перегляду улюблених програм або передач. Коли глядач починає дивитися програму, її можуть перервати короткі рекламні блоки, які тривають до 1 хвилини.

Частота таких рекламних блоків може варіюватися в залежності від телеканалу, але, зазвичай, вони відбуваються від 1 до 4 разів на годину. Це дозволяє рекламодавцям охоплювати широку аудиторію з різними інтересами, не перериваючи перегляд передач занадто часто.

Одним із ключових показників ефективності реклами є додивленість (VTR — Video Through Rate), тобто частка глядачів, які додивляються рекламу до кінця. Середній показник додивленості роликів Vidzone становить 98%. Рівень додивленості може коливатися в залежності від тривалості ролика. Зазвичай чим довший рекламний ролик, тим менший показник VTR. Наприклад, для роликів тривалістю 5-15 секунд середній VTR зазвичай складає 98-99,5%, що вказує на високий рівень зацікавленості глядачів. Однак для довших роликів (наприклад, понад 30 секунд) VTR може знижуватися до 94-99,5%, в залежності від контексту та змісту рекламного матеріалу.

Vidzone надає рекламодавцям можливість досягати значних результатів, через сучасні інструменти для розміщення відео на платформах діджитал ТБ.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

February 17, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
February 17, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More