post-thumbnail
Aug 06, 2025

Рекламодавці з категорії “фарма” активно заходять у Digital TV

На сьогодні у блоках прямої реклами та у спонсорстві на традиційному телебаченні активні 39 фармвиробників. Сукупна доля голосу всіх фармвиробників на традиційному ТБ в 1му півріччі 2025 р. складає SOV 46%. У цей же час із рекламою в Digital TV від Vidzone активні 19 фармвиробників, а клатер у категорії набагато нижчий — доля голосу SOV […]

image 6

На сьогодні у блоках прямої реклами та у спонсорстві на традиційному телебаченні активні 39 фармвиробників. Сукупна доля голосу всіх фармвиробників на традиційному ТБ в 1му півріччі 2025 р. складає SOV 46%.

У цей же час із рекламою в Digital TV від Vidzone активні 19 фармвиробників, а клатер у категорії набагато нижчий — доля голосу SOV складає всього 14%. А менш насичене рекламне середовище = більше уваги глядача до кожного ролика.

І що цікаво — з 19 фармвиробників:

  • 5 рекламодавців (25%) взагалі не використовують традиційне ТБ — тільки Digital TV.
  • 14 поєднують Vidzone з лінійним ТБ, щоб дотягнутися до тих, кого звичайним ефіром не охопиш.

Тобто вже половина тих, хто рекламується з ТБ, паралельно це робить і на Digital TV Vidzone.

З огляду на те, що в інших категоріях частка брендів, які обирають лише Digital TV без ТБ, вже сягає 50%, — очікуємо, що й інші фармвиробники скоро «роздивляться» переваги OTT.

По темі:

OTT

Vidzone

Новини

You may also be interested

August 06, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
August 06, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More