
На сьогодні у блоках прямої реклами та у спонсорстві на традиційному телебаченні активні 39 фармвиробників. Сукупна доля голосу всіх фармвиробників на традиційному ТБ в 1му півріччі 2025 р. складає SOV 46%.
У цей же час із рекламою в Digital TV від Vidzone активні 19 фармвиробників, а клатер у категорії набагато нижчий — доля голосу SOV складає всього 14%. А менш насичене рекламне середовище = більше уваги глядача до кожного ролика.
І що цікаво — з 19 фармвиробників:
- 5 рекламодавців (25%) взагалі не використовують традиційне ТБ — тільки Digital TV.
- 14 поєднують Vidzone з лінійним ТБ, щоб дотягнутися до тих, кого звичайним ефіром не охопиш.
Тобто вже половина тих, хто рекламується з ТБ, паралельно це робить і на Digital TV Vidzone.
З огляду на те, що в інших категоріях частка брендів, які обирають лише Digital TV без ТБ, вже сягає 50%, — очікуємо, що й інші фармвиробники скоро «роздивляться» переваги OTT.