

Нещодавнє дослідження Digital Marketing Media Overview (DMMO), яке провели чотири провідні медіахолдинги, показало унікальні оцінки української аудиторії та новий підхід до вимірювання інвентарю. Ми проаналізували всі 94 сторінки та ділимося найцікавішим про ОТТ:
1. Реклама на ОТТ забезпечує якісний контакт із аудиторією завдяки увазі під час перегляду. Хоча мобільні пристрої домінують серед платформ споживання контенту, часто це споживання відбувається інтенсивно, що не можна сказати про великі екрани ОТТ-платформ. Там користувач обирає, що подивитися, сідає перед великим екраном та не перемикає через кожні 3 секунди, як це часто роблять у соцмережах. Це не пасивний перегляд у стрічці — це усвідомлене дивлення, де контент і реклама гармонійно поєднані.
2. ОТТ дозволяє охопити тих споживачів, які використовують AdBlock та YouTube Premium. Приблизно 22% користувачів YouTube мають преміум підписку, яка блокує всю рекламу. Це переважно молодша аудиторія, яка також дивиться ОТТ-платформи, де неможливо блокувати рекламу. 53% цієї аудиторії вже зараз покривають ОТТ-платформи, зокрема Megogo, Sweet TV та Київстар ТБ.
3. ОТТ стає новим ТБ. Сучасний глядач уже не обмежується одним джерелом. Він споживає контент різними способами та форматами. Наприклад, може ввечері дивитися серіал на Netflix, зранку — новини на YouTube, а вдень увімкнути прямий ефір через FAST-канал. І все це — на одному екрані, часто в OTT-середовищі.
Глядач стає більш вибірковим і переходить туди, де сам керує переглядом. У цьому новому середовищі реклама не блокується, а увага до контенту — вища, ніж у класичному ТБ.