post-thumbnail
Mar 10, 2025

На Digital TV Vidzone вдвічі збільшилась кількість показів у рекламних кампаніях рекламодавців — аналітика за лютий 2025 

Підсумки лютого 2025 на Digital TV Vidzone показали, що рекламна активність у лютому 2025 в порівнянні із лютим 2024 значно зросла. Зокрема, вдвічі збільшилась кількість показів у рекламних кампаніях рекламодавців.

image 5

Також на 70% зросла кількість категорій та продуктів, які вийшли із рекламою в ефірі Digital TV Vidzone. 

Серед нових категорій рекламодавців у Digital TV Vidzone у лютому 2025 варто відзначити ювелірні вироби (три нові гравці), інвестиційні компанії й освітні заклади.

image 4

Лідер серед категорій — продукти харчування із долею 23%.

Новими рекламодавцями, які почали використовувати Digital TV для залучення нових клієнтів, стали Milka, CeraVe, Sova Abbott і низка інших.

image 7

Як приклад успішного застосування реклами на Digital TV у Vidzone наводять «Антифлу» від Bayer, який почав розміщення наприкінці січня 2025 року.

image 6

Додамо, що у 2025 році маркетинг у сфері Digital TV зазнає значних трансформацій, спричинених розвитком технологій та зміною поведінки споживачів. Це відкриває нові можливості для таргетованої реклами, яка поєднує елементи традиційної медійної реклами з інструментами перформанс-маркетингу, зокрема використанням QR-кодів для прямого залучення споживачів.

Смарт-телевізори та стрімінгові платформи стають основними каналами для перегляду відео, що спонукає бренди впроваджувати мультиканальні стратегії для максимального охоплення аудиторії та підвищення рентабельності інвестицій. 

Зростає популярність інтерактивних рекламних форматів, таких як можливість вибору контенту або взаємодія з рекламою. Вони забезпечують вищий рівень залученості глядачів і сприяють глибшому взаємозв’язку між брендом і споживачем.

Впровадження цих і низки інших трендів у стратегії Digital TV маркетингу дозволить брендам ефективно адаптуватися до змін на ринку, підвищити залученість аудиторії та зміцнити свої позиції в умовах зростаючої конкуренції.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

March 10, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
March 10, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More