
Далі: якщо кілька телевізорів мають спільну IP-адресу — це одне домогосподарство.
Середній коефіцієнт — 1,27 телевізора на домогосподарство в Україні. Звідси рахуємо: ~1,5 млн унікальних сімей щотижня або понад 3,4 млн на місяць.
Далі застосовуємо середній розмір родини в Україні згідно з показниками телевізійних установчих досліджень й отримуємо глядацьке охоплення: 3,6 млн осіб щотижня, понад 8 млн щомісяця. Це на прикладі аудиторії Vidzone.
Це дозволяє брендам таргетуватися на окремі пристрої, що підходять за профілем під конкретну ЦА, а також отримати не гіпотетичну, а реальну картину охоплення кампаній, чого їм не може дати традиційне ТБ.