Мовою цифр дивимося на масштаби розвитку ОТТ в Європі, Україні та світі:
- За минулий рік інвестиції у цифрову рекламу в Європі зросли на 16% та сягнули €118,9 млрд.
- В 9 європейський країнах понад 50% доходів від Display-реклами забезпечує саме реклама на Connected TV — тобто в OTT.
- На глобальному рівні ринок OTT-відео у 2023 році оцінювався у $162 млрд, а до 2029 року, за прогнозами, сягне $215 млрд — це приріст на 33% за шість років.
Україна демонструє найвище зростання в цьому напрямку, адже наш ринок цифрової реклами збільшився на 27,2% — з €364 млн у 2022 році до €463 млн у 2023 році, а значна частина цього приросту припадає саме на відео й OTT-інвентар.
Більше про це читайте в колонці Євгена Левченко для Детектор медіа за посиланням.