post-thumbnail
Jul 24, 2025

OTT у світі та в Україні: куди йдемо далі?

У той час, коли класичне телебачення перебуває в невизначеності, CTV й OTT стають новими точками входу на ТБ для брендів, які хочуть залишатися видимими у сучасному медіапросторі.

Мовою цифр дивимося на масштаби розвитку ОТТ в Європі, Україні та світі:

  • За минулий рік інвестиції у цифрову рекламу в Європі зросли на 16% та сягнули €118,9 млрд.
  • В 9 європейський країнах понад 50% доходів від Display-реклами забезпечує саме реклама на Connected TV — тобто в OTT.
  •  На глобальному рівні ринок OTT-відео у 2023 році оцінювався у $162 млрд, а до 2029 року, за прогнозами, сягне $215 млрд — це приріст на 33% за шість років.

Україна демонструє найвище зростання в цьому напрямку, адже наш ринок цифрової реклами збільшився на 27,2% — з €364 млн у 2022 році до €463 млн у 2023 році, а значна частина цього приросту припадає саме на відео й OTT-інвентар.

Більше про це читайте в колонці Євгена Левченко для Детектор медіа за посиланням

По темі:

OTT

Новини

You may also be interested

July 24, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
July 24, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More