post-thumbnail
Jul 17, 2025

ОТТ змінює правила гри: ТБ переходить у діджитал

За останні роки споживання відеоконтенту в Україні суттєво змінилося: тепер телебачення дивляться не лише на телевізорах, а й на смартфонах, планшетах, комп’ютерах. Причому вже понад 65% телевізорів — це Smart TV, підключені до інтернету й призначені для перегляду OTT-контенту. Особливо це помітно серед молоді: 67% у віці 14–25 років обирають OTT-платформи, а лінійне ТБ цікавить менше 11%.

3,5+ млн пристроїв — так виглядає сьогодні український OTT/IPTV-ландшафт. Причому, зростає і частка переглядів саме через Connected TV — вже до 25% усього digital-медіаміксу.

Ще один тренд — вибуховий ріст FAST-каналів: 

  • за два роки їх кількість зросла в десятки разів;
  • до ринку приєднуються навіть бренди: Fozzy Group, Епіцентр запускають свої канали, щоб працювати з аудиторією напряму;
  • у червні топові FAST-канали збирали частки від 0,9% до 2,5% переглядів.

Реклама теж перебирається в діджитал. Якщо раніше 70% бюджету йшло на телебачення, то зараз усе навпаки: основна частка йде на digital, а Connected TV для рекламодавців вже = інтернету.

Причина? Точне таргетування, аналітика, нові аудиторії та вимірюваність результатів.

Ці дані — з цікавого інтервʼю Сергія Бойко (BigdataUA) для NV — ділимося посиланням для тих, хто хоче ще глибше розібратися в темі.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

July 17, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
July 17, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More