3,5+ млн пристроїв — так виглядає сьогодні український OTT/IPTV-ландшафт. Причому, зростає і частка переглядів саме через Connected TV — вже до 25% усього digital-медіаміксу.
Ще один тренд — вибуховий ріст FAST-каналів:
- за два роки їх кількість зросла в десятки разів;
- до ринку приєднуються навіть бренди: Fozzy Group, Епіцентр запускають свої канали, щоб працювати з аудиторією напряму;
- у червні топові FAST-канали збирали частки від 0,9% до 2,5% переглядів.
Реклама теж перебирається в діджитал. Якщо раніше 70% бюджету йшло на телебачення, то зараз усе навпаки: основна частка йде на digital, а Connected TV для рекламодавців вже = інтернету.
Причина? Точне таргетування, аналітика, нові аудиторії та вимірюваність результатів.
Ці дані — з цікавого інтервʼю Сергія Бойко (BigdataUA) для NV — ділимося посиланням для тих, хто хоче ще глибше розібратися в темі.