post-thumbnail
Mar 24, 2025

Vidzone відкриває можливості нетелевізійним брендам використовувати переваги Smart TV

Рекламний ринок CTV в Україні виходить за межі традиційного телебачення, залучаючи бренди, які раніше не розглядали великий екран як рекламний майданчик. Vidzone є рушієм цієї трансформації, надаючи бізнесам можливість виходу на Smart TV без необхідності значних інвестицій.

Статистика Vidzone за минулий рік демонструє, що 43% брендів (понад 100 рекламодавців) в Україні обрали Vidzone як єдиний варіант реклами на великих екранах, що підтверджує залучення нетелевізійних рекламодавців.

image 2

Це корелює з американським трендом, про який каже американський медіаексперт Scott Young, посилаючись на дані дослідження MNTN. За його словами, 92% їхніх рекламодавців вперше використовують ТБ-рекламу. І це важливий погляд на галузь із нового ракурсу, адже зазвичай оцінюють можливості CTV у межах ринку, де 2/3 бюджетів переходять із традиційного телебачення, а третина уже належить CTV.

image 3

Однак цей показник MNTN вказує на ще більшу тенденцію: CTV не просто замінює лінійне ТБ — воно залучає абсолютно нові бюджети з реклами в Google та соцмережах.

Такий зсув спричиняє те, що рекламодавці, орієнтовані на ефективність, прагнуть отримувати чіткі та вимірювані результати. Крім того, малі та середні бренди нарешті можуть дозволити собі рекламу на ТБ завдяки нижчому бар’єру входу.

По темі:

OTT

Vidzone

Новини

You may also be interested

March 24, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
March 24, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More