post-thumbnail
Jul 07, 2025

Результати Vidzone за перші 6 місяців 2025-го: аналітика та кейси

Півріччя — це нагода озирнутися, підбити підсумки й оновити вектори руху. Ділимося результатами Vidzone за перші 6 місяців 2025-го:

  • +41% зростання обсягу закуплених показів у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року;
  • 80 нових брендів у нашому ефірі — серед них Hisense, Purina, Schweppes, Атоксіл, Seni Care та Ізі;
  • 7 нових категорій товарів і послуг, які обрали digital TV як канал комунікації;
  • 195 брендів одночасно — саме стільки активно розміщувалися з нами у першому півріччі.

Окремо проаналізували результати фармацевтичної категорії — саме тут особливо помітний приріст ефективності кампаній, коли бренди переходять із традиційного ТБ на розміщення через Vidzone. Динаміка ринкової частки та продажів це підтверджує. 

“Лікарські засоби одна з тих категорій товарів в рекламі, де завдяки динаміці продажів можна чітко виміряти ефективність комунікацій. Результати рекламних кампаній для брендів у категорії фарма за перше півріччя 2025 року показали ефективність реклами на Digital TV як інструменту, що дозволяє впливати на збільшення продажів та нарощувати долю ринку”, — коментують у Vidzone. 

Детальніше про результатами рекламних кампаній у категорії фарма у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року (динаміка продажів вказана за період проведення рекламної кампанії кожного бренду):

  • Називін, який представлений лише на digital TV, збільшив продажі в упаковках на 30%, а доля ринку зросла з 3,1% до 3,7%.
  • Антифлу рекламувався вперше без класичного ТБ і також збільшив продажі в упаковках на 25%.
  • Лімфоміозот лише приєднався до співпраці з Vidzone і продажі в упаковках зросли +15%, а після завершення кампанії ефект зберігся ще протягом 2 місяців.
  • Мезим додав Digital TV до класичного ТБ, а продажі в упаковках виросли на 5%. 

Усі ці кейси доводять, що реклама на Digital TV є ефективним інструментом, який дозволяє впливати на збільшення продажів та нарощувати долю ринку. 

Ще однією перевагою саме для фармбрендів є те, що в клаттері Digital TV їхня частка залишається невеликою: 14% проти 46% на традиційному ТБ. Це означає, що бренди є більш видимими, і відповідно потрібно менше зусиль і витрат на досягнення бажаного рівня долі голосу та впливу на продажі в аптечних мережах.

Повний аналітичний звіт та моніторинг розміщень брендів на OTT-платформах за перше півріччя можна завантажити тут.

Про кейси брендів детально — тут.

По темі:

OTT

Vidzone

You may also be interested

July 07, 2025

Як додавання digital TV у медіасплі...

Розбираємось на прикладі кейсу агенції Promodo для вафельних батончиків Choco Shocks від кондитерської фабрики Polus.

Read More
July 07, 2025

Як і де українці дивляться відео сь...

Наші колеги з агенції MixDigital провели дослідження ринку ОТТ-галузі. На що варто звернути увагу, ділимося нижче.

Read More