- +41% зростання обсягу закуплених показів у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року;
- 80 нових брендів у нашому ефірі — серед них Hisense, Purina, Schweppes, Атоксіл, Seni Care та Ізі;
- 7 нових категорій товарів і послуг, які обрали digital TV як канал комунікації;
- 195 брендів одночасно — саме стільки активно розміщувалися з нами у першому півріччі.
Окремо проаналізували результати фармацевтичної категорії — саме тут особливо помітний приріст ефективності кампаній, коли бренди переходять із традиційного ТБ на розміщення через Vidzone. Динаміка ринкової частки та продажів це підтверджує.
“Лікарські засоби одна з тих категорій товарів в рекламі, де завдяки динаміці продажів можна чітко виміряти ефективність комунікацій. Результати рекламних кампаній для брендів у категорії фарма за перше півріччя 2025 року показали ефективність реклами на Digital TV як інструменту, що дозволяє впливати на збільшення продажів та нарощувати долю ринку”, — коментують у Vidzone.
Детальніше про результатами рекламних кампаній у категорії фарма у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року (динаміка продажів вказана за період проведення рекламної кампанії кожного бренду):
- Називін, який представлений лише на digital TV, збільшив продажі в упаковках на 30%, а доля ринку зросла з 3,1% до 3,7%.
- Антифлу рекламувався вперше без класичного ТБ і також збільшив продажі в упаковках на 25%.
- Лімфоміозот лише приєднався до співпраці з Vidzone і продажі в упаковках зросли +15%, а після завершення кампанії ефект зберігся ще протягом 2 місяців.
- Мезим додав Digital TV до класичного ТБ, а продажі в упаковках виросли на 5%.
Усі ці кейси доводять, що реклама на Digital TV є ефективним інструментом, який дозволяє впливати на збільшення продажів та нарощувати долю ринку.
Ще однією перевагою саме для фармбрендів є те, що в клаттері Digital TV їхня частка залишається невеликою: 14% проти 46% на традиційному ТБ. Це означає, що бренди є більш видимими, і відповідно потрібно менше зусиль і витрат на досягнення бажаного рівня долі голосу та впливу на продажі в аптечних мережах.
Повний аналітичний звіт та моніторинг розміщень брендів на OTT-платформах за перше півріччя можна завантажити тут.
Про кейси брендів детально — тут.