❓Отже, почнемо з першого: Який перетин ОТТ інвентарю з лінійним телебаченням?

📈За останні роки ми спостерігаємо зростання OTT. Якщо у 2020 році частка OTT у структурі прийому телебачення складала лише 20%, то у 2024 — вже 48%. Кабель та ефір відповідно знизилися до 52%, і ця динаміка лише продовжує рухатись у бік цифрового споживання.
💡 Що цікаво: всередині цього сегменту OTT глядачі все частіше обирають не класичне ТБ, а саме “інше телебачення” (other TV), яке вже займає 66% усього перегляду в OTT-середовищі. На різних платформах ця частка може коливатись, однак основна тенденція очевидна: чим більша варіативність контенту — тим менша прив’язаність до класичного телебачення.
