Blog and news
Перші чотири місяці 2025 року вже позаду — і нам є чим поділитися 🌟
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року
Read MoreСвітло в кінці кампанії: чому найцінніші глядачі — ті, хто майже нічого не дивиться
У колонці для MMR Євген Левченко, СЕО Vidzone, розповів про особливості реклами для глядачів, які рідко дивляться телебачення.
Read MoreCampaign Manager 360 підтримує трекінг кампаній, розміщених через Vidzone на ОТТ-платформах
Ринок цифрової відеореклами стрімко змінюється. Якщо ще кілька років тому ключовим викликом для рекламодавців було охоплення, то сьогодні пріоритет змістився до точності, вимірюваності та ефективності. Водночас поява нових форматів, зокрема OTT-реклами, поставила нові запитання перед ринком: як відстежити результат там, де немає кліку? Як зрозуміти, що реклама на великому екрані справді працює? Відповіді на ці запити з’явилися разом з інтеграцією Google Campaign Manager 360 у кампанії, розміщені через Vidzone на OTT-платформах.
Read MoreРинок digital-реклами в Україні зріс на 24% у 2024 році — відеоформати повертаються в центр уваги
Основними драйверами зростання стали медійна реклама та активне відновлення відеоформатів, зокрема у середовищі CTV (Connected TV).
Read MoreVidzone та Gradus Research розробили нові сегменти для персоналізованого таргетингу ТБ-реклами
Зараз вже неможливо ігнорувати тенденцію перетікання споживання до цифрового телебачення, адже згідно Установчого дослідження ІТК (Індустріальний телевізійний комітет) від осені 2024 року частка пристроїв із таким доступом становить 48%. При чому у порівнянні із попереднім Установчим дослідженням від осени 2023 року, наявне зростання на 17%, коли цей показник складав 41% — тобто,триває тренд переходу на цифрове ТБ.
Read MoreРезультати першого кварталу 2025 року у Vidzone — реклама на Digital TV набирає обертів
Перші чотири місяці 2025 року засвідчили стійке зростання рекламної активності брендів у Digital TV-середовищі. У січні-квітні рекламодавці закупили в 1,5 раза більше показів відеороликів на платформі Vidzone порівняно з аналогічним періодом 2024 року.
Read MoreЯк брендам працювати з дитячою аудиторією через рекламу на digital TV?
Дитяча аудиторія — це сегмент, який залишається стратегічно важливим для багатьох рекламодавців. З одного боку, вона достатньо багато споживає медіа (згадайте, як діти годинами з відкритим ротом дивляться у гаджети), з іншого — вона достатньо вузька та різноманітна, адже діти в 2, 5 або в 10 років зовсім різні.
Read MoreVidzone відкриває можливості нетелевізійним брендам використовувати переваги Smart TV
Рекламний ринок CTV в Україні виходить за межі традиційного телебачення, залучаючи бренди, які раніше не розглядали великий екран як рекламний майданчик. Vidzone є рушієм цієї трансформації, надаючи бізнесам можливість виходу на Smart TV без необхідності значних інвестицій.
Read MoreVidzone співпрацює з Nexinsight — платформою для вимірювання рекламних активностей
Vidzone розпочав співпрацю з платформою Nexinsight, що дозволить їхнім клієнтам зручно переглядати результати рекламних кампаній через особистий кабінет. Ця нова інтеграція є важливою, оскільки дає змогу отримувати точну аналітику та ефективно вимірювати результати рекламних активностей на цифрових медіа-майданчиках.
Read More