Blog and news
Digital Marketing Media Overview: найцікавіше про ОТТ на основі аналітики Vidzone
Ми часто розповідаємо про переваги реклами на ОТТ-платформах, говорячи про можливості таргетингу за гео та соцдем характеристикам, аналітики в особистому кабінеті та більш платоспроможній аудиторії.
Read MoreРезультати Vidzone за перші 6 місяців 2025-го: аналітика та кейси
Півріччя — це нагода озирнутися, підбити підсумки й оновити вектори руху. Ділимося результатами Vidzone за перші 6 місяців 2025-го:
Read MoreVidzone вкотре відвідав УКОС — українську конференцію операторів та сервісів інтернет
Сфера інтернет-послуг в Україні тримається на тисячах незалежних провайдерів. І сьогодні, коли кожен з них працює в умовах війни, нестабільної економіки та тиску витрат, ми бачимо свою роль просто: допомогти в питаннях додаткової монетизації.
Read MoreБільше не експериментальний рядок у медіаміксі: як OTT став джерелом нового медіаохоплення для брендів
На початку 2022 року, коли мільйони людей змушені були покинути свої домівки — як усередині країни, так і за її межами, — відбулася тиха, але глибока трансформація у способах споживання контенту. Люди не брали з собою супутникову тарілку чи кабель, але при цьому не стали менше дивитися екрани. Телебачення просто «переїхало» разом із ними.
Read MoreМи запустили віртуального ШІ-асистента Vidzone ✨
Знайомтесь, ваш новий помічник у світі Digital TV реклами
Read MoreVidzone у січні-травні 2025
Ділимося результатами роботи за січень-травень 2025:
Read MoreЧи є на ОТТ унікальна аудиторія, якої немає на ТБ?
🔎 Згідно з даними провідних OTT-провайдерів, лише половина аудиторії OTT перетинається з глядачами традиційного ТБ. Тобто, якщо охоплення на ТБ складає 50%, і в OTT також 50%, то спільна аудиторія становить лише 25%. Решта — унікальні глядачі, які недоступні через класичні інструменти.
Read MoreЯкий перетин ОТТ інвентарю з лінійним телебаченням?
🖥 Реклама на ОТТ в Україні — сфера блакитного океану, не всі розуміють її цінність, а ті, хто вперше спробував, надалі залишаються тут. Виступ Євгена Левченка на ІАВ Connect 2025 наштовхнув нас на ідею відповісти на найгостріші питання, які часто задають медіааудитори.
Read MoreЄвген Левченко на IAB Connect 2025: чому OTT — must-have у сучасному медіаміксі
На IAB Connect CEO Vidzone Євген Левченко відповідав на найгостріші питання медіааудиторів.
Read More